چند خبر

 تجمع کارگران صنایع مخابراتی راه دور شیراز مقابل استانداری بدليل عدم دریافت بیش از ۲۴ ماه از حقوق.
 به گزارش ایلنا بیش از ۳۵۰ نفراز کارگران صنایع مخابراتی راه دور (ITI) شیراز، صبح روز 22آبان ماه در اعتراض به عدم دریافت بیش از ۲۴ ماه حقوق معوق خود در مقابل استانداری شیراز تجمع کردند.
تجمع تعدادی از کارگران موزه میراث روستایی گیلان در رشت
روز22آبان ماه تعدادی از کارگران موزه میراث روستایی گیلان در مقابل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تجمع کردند.
به گزارش ایلنا از گیلان، این کارکنان که مدعی بودند چندین ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، خواستار ملاقات با امید عزیزی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری گیلان شدند ولیکن به دلیل حضور این مقام مسوول در تهران محل را ترک کردند.
خبرنگار ایلنا به سراغ مدیر اجرایی موزه میراث روستایی گیلان رفت، ولی از پاسخ خودداری کرد.
کیانوش لیاقت ورز در برابر اصرار تلفنی خبرنگار ایلنا، ضمن تائید عدم دریافت حقوق چندین ماهه کارکنان این موزه از خبرنگار این رسانه خواست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت‌و‌گو کند.
به دنبال آن خبرنگار ایلنا طی تماس تلفنی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خواستار ارایه پاسخ شد، اما امید عزیزی با اشاره به حضور در جلسه‌ای در تهران خواستار ارایه سوالات به واحد فرهنگی این اداره کل شد.
خبرنگار ایلنا با مسوول فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان تماس گرفت، ولی، محمد تقی شعبانی در پاسخ، گفت: از معاونت توسعه مدیریت اداره کل سوال کنید.
گفتنی است خبرنگار ایلنا با معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان تماس گرفت، ولی کسی پاسخگو نبود.
 
تجمع كاركنان هتل آزادي به دليل عدم بازگشت به كار
صبح امروز(23 آبان) بيش از 100 نفر از كاركنان هتل بزگ آزادي به علت عدم بازگشت به كار؛ بعداز تعميرات اساسي هتل كه از سال 86 شروع شده است، در مقابل اين هتل تجمع كردند.
به گزارش ایلنا يكي از كارگران تجمع كننده هتل آزادي گفت: اين هتل كه وابسته به بنياد مستضعفان است از سال 86 جهت بازسازي و تعميرات اساسي؛ كليه پرسنل خود را اخراج كرد و مسئولين هتل تعهدات محضري داده‌اند بعداز اتمام تعميرات كليه كاركنان اخراجي هتل بازگشت به كار شوند.
وي ادامه داد: در اين مدت كليه كاركنان از بيمه بيكاري اداره كار استفاده مي‌كردند اما متاسفانه هم اكنون كه تعميرات هتل به اتمام رسيده است از آغاز به كارمجدد و ورود افراد به هتل جلوگيري به عمل مي‌آيد.
اين نماينده كارگران هتل آزادي ادامه داد: در صورت عدم بازگشت به كار ما كه قانوني است؛ به تجمع خود در روزهاي آتي ادامه مي‌دهيم.
هتل بزرگ آزادي يكي از هتلهاي 5 ستاره طراز اول پايتخت با كاربري تجاري و ديپلماتيك و سابقه بيش از سه دهه فعاليت است كه داراي 432 اتاق و 50 سوئيت و ساير امكانات رفاهي است.
2468-بیست وسوم آبان ماه1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر