شوراى حمايت از مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران – استکهلم: در باره تبليغات جنگ طلبانه و صفبنديهاى اپوزيسيون راست


بار ديگر آمريکا و اسرائيل و ائتلاف ناتو در شيپور جنگ ميدمند. دولتهاى امپرياليستى و بحران زده از يکسو و رژيم رو به مرگ جمهورى اسلامى از سوى ديگر٬ تلاش دارند مردم ايران را در انتظار و کابوس نگه دارند. هر دوره اى که ارتجاع سرمايه دارى و تروريسم بين المللى بر طبل جنگ ميکوبد٬ همراه با آن نيروهاى ارتجاعى در اپوزيسيون ايران بخط ميشوند.


هدف تبليغات جنگى در مرحله کنونى اعمال فشار بر جمهورى اسلامى و گسترش تحريم هاى اقتصادى٬ و در شرايط مناسب تهاجم نظامى و گسترش سياست ميليتاريستى در منطقه است. مذاکره و ديپلماسى٬ تحريم اقتصادى٬ تبليغات جنگى٬ و جنگ وجوه مختلف کشمکش اردوهاى ترويستى است. هر دو سوى اين تقابل٬ از اين کشمکش به نفع کنترل مبارزات آزاديخواهانه و انقلابى در منطقه و ايران و در خدمت تحکيم پايه هاى تحجر و تروريسم و حکومتهاى ضد کارگرى بهره ميجويند. اهداف اين دو اردوى ارتجاع سرمايه دارى٬ تماما در مقابل اهداف سوسياليستى طبقه کارگر و اکثريت مردمى است که آزادى و برابرى ميخواهند و براى سرنگونى جمهورى اسلامى مبارزه ميکنند.

صفبندى نيروهاى اپوزيسيون ايران٬ اعم از سلطنت طلب و ناسيوناليست تا قوم پرست و دو خردادى و سبز٬ که بخشا در صف آمريکا و اسرائيل و بخشا در کنار جمهورى اسلامى بخط شده اند٬ براى هزارمين بار نشان ميدهد که اهداف اين نيروها با اهداف ارتجاع و تروريسم بين المللى منطبق است و کوچکترين ربطى به منافع و تمايلات آزاديخواهانه مردم ايران ندارند. همينطور نيروهائى که تحت عنوان "کمپين ضد جنگ"٬ صلح بين تروريستها را موعظه ميکنند٬ از وضع موجود دفاع ميکنند.

شورا سياست تحريم اقتصادى را نه ابزارى براى اعمال فشار به حکومت اسلامى بلکه يک سلاح کشتار جمعى ميداند. شورا سياست تحريم اقتصادى را محکوم و مدافعين آنرا جرياناتى غير مسئول و ضد جامعه ميشناسد. شورا تبليغات جنگى و جنگ اردوهاى تروريستى را قويا محکوم ميکند. شورا مخالف قاطع هر نوع حمله نظامى است. شورا تاکيد ميکند که مخالفت با سياست جنگى بدون سياست تشديد مبارزه براى سرنگونى انقلابى جمهورى اسلامى معنى ندارد. شورا به همان درجه که مخالف جنگ تروريستهاست٬ به همان اندازه مخالف سازش و بند و بست بين آنها عليه مردم ايران است. شورا براى سرنگونى انقلابى حکومت اسلامى و تقويت راه حل کارگرى در ايران تلاش ميکند.

شورا از مردم آزاديخواه و نيروهاى مسئول سياسى ميخواهد که سياست مخالفت با تبليغات جنگى و خطر جنگ را با سياست گسترش مبارزه انقلابى عليه جمهورى اسلامى تلفيق کنند. ما کارگران و کمونيستها٬ ما آزاديخواهان و برابرى طلبان٬ ما مخالفين قلدرى ميليتاريستى ناتو و تروريسم اسلامى٬ بايد پرچم اردوى سوم را برافرازيم. اردوى سوم هيچ نوع همسوئى با جنگ طلبان و نوکران پنتاگون و مدافعان جمهورى اسلامى و يا کسانى که صلح بين نيروهاى ارتجاع را موعظه ميکنند ندارد. اردوى سوم جنبش جهانى ضد کاپيتاليستى است که براى اعاده حرمت انسانى و آزادى و رفاه مبارزه ميکند.

نه به تحريم اقتصادى٬ نه به جنگ تروريستى!
نه به سرمايه دارى٬ سرنگون باد جمهورى اسلامى!
زنده باد سوسياليسم!

شوراى حمايت از مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران – استکهلم
٢۵ نوامبر ٢٠١١

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر