انتقال رضا شهابی به بیمارستان در اثر وخامت اوضاع جسمی

رضا شهابی کارگر زندانی در بند ۲۰۹ زندان اوین روز یکشنبه ۱۵ آبانماه به دلیل وخامت اوضاع جسمی‌اش و برای آزمایشات پزشکی به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شد.

شهابی در مدت نزدیک به ۱۸ ماه حبس و تحمل فشارهای جسمی و روحی فراوان علاوه بر مشکلاتی در کبد و قلب دچار عوارض و درد و گرفتگی در گردن شده است که باعث بی­ حسی در سمت چپ ِ بدن و دستان­اش شده است و به دلیل شدت درد و بیماری به ناچار به کلینیک عراقی در شرق تهران برده شد و از گردن او تصویربرداری‌ام. آر. آی ‌انجام گرفت.


رضا در تماس با خانواده‌اش همچنین اعلام کرده که به هنگام رفت و برگشت در مسیر، توانسته است پس از مدت‌ها آسمان شهر و کوه­های برف گرفته­ ی شمال تهران که زندان اوین در دامنه­ ی آن‌ها قرار گرفته را ببینید.

همچنین قابل ذکر است که کار‌شناس پرونده­ ی شهابی برای تحت فشار قرار دادن او و اعضای خانواده­اش برخلاف دستور مکتوب دادستان تهران، نامهٔ ملاقات حضوری را نپذیرفته و اعلام کرده فقط باید با دستور قاضی پرونده ملاقات حضوری انجام گیرد.

رضا شهابی کارگر و عضو هیات مدیرهٔ سندیکای کارگران شرکت واحد که از ۲۲ خرداد ۸۹ در بازداشت است تنها به دلیل دفاع از حقوق کارگران دستگیر شده و در این مدت تحت فشار و اذیت قرار گرفته و با وجود مشکلات و عوارض و دردهای شدید جسمی، تا کنون هیچ یک از اتهمات کذب وارد شده از سوی بازجو (کار‌شناس) را نپذیرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر