یکی دیگر از کارگران فولاد غدیر یزد کشته شد؛ تعداد جان باختگان به 14 نفر افزایش یافت

 با کشته شدن یکی دیگر از گارگران فولاد غدیر یزد تعداد کشته شدگان به 14 نفر رسید و هم اکنون شش کارگر دیگر از مصدومان حادثه با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. به گزارش ایلنا، مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد از افزايش شمار كشته شدگان حادثه انفجار كوره فولاد يزد كه يكشنبه شب 21 آذر رخ داده بود، خبر داد.
علی سلیمان پور با اعلام این خبر افزود: تعداد كشته شدگان در ساعات اوليه پس از وقوع اين حادثه 7 نفر وتعداد مجروحان 14 نفر اعلام شده بود كه طي چند روز اخير 7 نفر از مجروحان نيز به دليل شدت سوختگي جان خود را از دست دادند. سليمانپور در ادامه خاطر نشان كرد هم اكنون تعداد كشته هاي حادثه انفجار كوره فولاد غديريزد به 14نفر رسيده است كه 5 نفر از آنان در صحنه حادثه، دو نفر يك روز بعد، 3 نفر در دومين روز بعد از حادثه و چهار نفر ديگر نيز در سومين روزپس از حادثه جان سپردندكه اجساد كشته شدگان پس از طي مراحل قانوني جهت خاكسپاري تحويل بستگان آنان گرديد.
وي همچنين در خصوص يكي از تبعه هاي كشور هندوستان كه از جمله مصدومين اين سانحه دلخراش بود افزود: يكي از اتباع كشور هندوستان به نام جاسبير سينك كه در حادثه روز يك شنبه به شدت دچار سوختگي شده و به بيمارستان سوانح سوختگي يزد منتقل گرديده بود ، علي رغم تلاش فراوان پرسنل اين بيمارستان به دليل شدت و وسعت سوختگي متاسفانه درگذشت كه جسد وي امروز به پزشكي قانوني يزد ارجاع شد.
گفتني است از ميان مصدومين حادثه هم اكنون شش مجروح اين همچنان در بيمارستان بستري و دو نفر نيز در همان روزهاي اول مداوا و از بيمارستان ترخيص شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر