رضا شهابی آزا د باید گرد د

امروز 1/10/1390 ساعت 15:30 رضا شهابی که اکنون در بیمارستان امام خمینی بخش جراحی  مغز و اعصاب بستری است در حضور خانواده و جمعی از دوستان و فعالین کارگری با اصرار آن ها به جهت نشان دادن حسن نیت به اعتصاب خود پایان داد. سپس توسط خانواده اش خبر پایان داده شدن اعتصاب رضا به دادسرای مربوطه اطلاع داده شده و از مسئولین دادسرا  و دادگاه مربوطه خواسته شد، آنها نیز حسن نیت خود را نشان دهند . امیدواریم به زودی خبر بهبودی و آزادی رضا و پایان اعتصاب غذای بهنام ابراهیم زاده را نیز که به جهت حمایت از رضا شهابی شروع کرده است را بشنویم .
رضا شهابی بیش از 19 ماه است بلاتکلیف در زندان به سر می برد در حالی که هیچ جرمی مرتکب نشده است . او برای مطالبات خود و دیگر کارگران تلاش کرده و به عنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد سالهاست که تحت فشار و آزار و اذیت و تحمل محاکمات و زندان به سر می برد و 19 ماه زندانی بودن باعث شده است به بیماریهای مختلفی دچار شود و لج بازی بازجوها و دادگاه ها در مقابل حق طلبی و استقامت این کارگر مبارز باعث گردید از اعزام به بیمارستان و مداوای او جلوگیری شود تا اینکه رضا برای بدست آوردن حق بی چون و چرای خود دست به اعتصاب غذا زد .
ما ضمن دفاع و حمایت از مبارزات و استقامت قهرمانانه رضا شهابی و همچنین بهنام ابراهیم زاده خواهان حفظ سلامتی و آزادی آنها و تمامی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی هستیم و از تمامی کارگران  و تشکل های کارگری و مردم آزادیخواه می خواهیم جهت آزادی و سلامتی این کارگر مبارز هر گونه که می توانند تلاش نمایند.
در همین حال از خانواده و دوستان رضا شهابی و فعالین کارگری که برای نجات جان رضا تلاش کردند تشکر و قدردانی می نماییم و هم چنان از کمیته دفاع از رضا شهابی  اعلام حمایت می کنیم .
ما خواهان آزادی بی قید و شرط رضا شهابی و تمامی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی هستیم .

                کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری
1/10/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر