در حمایت از اعتصاب غذای سمبلیک جمعی از فعالین نهادهای کارگری در همبستگی با رضا شهابی

رضا شهابی از فعالین شناخته شده جنبش طبقه کارگر و عضو هیئت اجرائی سندیکا واحد تهران، به مدت یک ماه در اعتراض به بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب غذا زد. او به پیشنهاد فعالین جنبش کارگری اعتصاب خود را شکست اما وضعیت جسمی او همچنان وخیم است و هنوز مقامات رژیم اسلامی به پرونده او رسیدگی نکرده‌اند.
به دنبال اعتصاب غذا رضا شهابی، کمیته‌ایی در دفاع و حمایت از او با ابتکار خانواده‌اش و نیز جمعی از فعالین کارگری تشکیل شد که مورد حمایت فعالین کارگری قرار گرفت. در خارج از کشور نیز اقدامات زیادی در این رابطه صورت گرفته است و اخیرا جمعی از اعضای نهادهای همبستگی با جنبش کارگری ایران در اعترض به زندانی بودن رضا شهابی و همه کارگران زندانی همچون علی نجاتی، بهنام ابراهیم زاده و ابراهیم مددی یک آکسیون اعتراضی در روز 27 دسامبر در مقابل دویچ‌ وله (رادیو آلمان) را سازمان داده‌اند و در این روز به یک اعتصاب غذای سمبلیک دست خواهند زد.
اتحاد بین‌المللی در حمایت از کارگران در ایران واحد لندن، به سهم خود از این حرکت اعتراضی در حمایت از رضا شهابی پشتیبانی می‌کند. این تجمع اعتراضی به سهم خود ارزنده است و ما این حرکت را ارج می‌نهیم.
اتحاد بین‌المللی در حمایت از کارگران در ایران-
لندن
  24 دسامبر 2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر