کارگران سد آزد بنیر وسد ژاوه همچنان در اعتصاب به سر می برند

کارگران مشغول به کار در شرکت پیمانکاری جهاد توسعه سد آزاد بنیر تا زمان دریافت این گزارش یعنی دوشنبه پنجم دی ماه همچنان در اعتصاب می باشند .
این کارگران از تاریخ 1 دی تا 3 دی 1390به دلیل عدم پرداخت 4 ماه حقوق معوقه دست از کار کشیدند که به آنها قول پرداخت حقوق داده شد که متاسفانه به دلیل اجرایی نشدن این امر ،حدود 220 نفر از کارگران مجدد دست از کار کشیده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند . همچنین این بار کارگران مشغول به کار در واحد های دیگر نیز به آنها پیوسته و از آنها حمایت کردند که این اعتصاب برای گرفتن حقوق معوقه خود همچنان پابرجا می باشد.
· * * *
همچنین حدود 200 نفراز کارگران سد ژاوه نیز به دلیل اجرایی نشدن قول مسئولین مربوطه در شرکت پیمانکاری ژیان مبنی بر پرداخت 6 ماه حقوق معوقه ،مجدد دست از کار کشیده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند .
در روز های گذشته حدود 400 نفر از کارگران این واحد نیز در اعتراض به عدم پرداخت 6 ماه حقوق معوقه از روز 1 دي تا 3 دي1390 دست به اعتصاب زده و دست از کار کشیده بودند که موجب متوقف شدن واحد حمل و نقل در این چند روز شده بود . اعتصاب این کارگران نیز همچنان ادامه دارد
کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری
5 دی 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر