اطلاعیه اتاق پالتاکی زندانیان سیاسی «لوگوس» ، در رابطه با تغییر زمان جلسه

بدینوسله به آگاهی می رسانیم، جلسه ی پالتاکی روز پنجشنبه ۲۰۱۲/۰۱/۲۶ به علت تداخل هم زمان جلسات در روز یاد شده، موجب گردید تا مسئولین اتاق «لوگوس» جهت بهره مندی هرچه بهتر از اتاق های دیگر، تصمیم به تغییر زمان جلسه بگیرند. زمان تغییر یافته سومین جلسه پنجشنبه ۰۲/ ۰۲/ ۲۰۱۲ می باشد، که همچنین در اطلاعیه پیوست ارسال می گردد.
سومین جلسه پالتاکی زندانیان سیاسی« لوگوس»
«نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم»
به یاد رفقایی که جان های شیفته اشان را برای ایجاد جامعه ی بدون طبقه و از گذار جامعه ی سوسیالیستی به جامعه ی بدون طبقه ی کمونیستی، و رهایی انسان ها
تقدیم کردند!
مگر می‏توان فراموش کرد و بخشید؟ مگر می توان با توصل به حربه ی بورژوازی یعنی«حقوق بشر» راه مدارا و آشتی‏ با جنایتکاران را هموار ساخت؟ ما با یقین به ایجاد جامعه ی بدون طبقه و سرنگونی تمامیت نظام دار و شکنجه ی جمهوری اسلامی و همه‏ی مدافعین و همکاران آنان در کُشت و کُشتار زندانیان سیاسی دهه‏ی شصت، یک بار دیگر شما را برای شرکت در اتاق زندانیان سیاسی «لوگوس» جهت تبادل نظر ، بحث و گفتگو دعوت می کنیم.
ما شما را دعوت می کنیم که با ما در سومین جلسه ی اتاق پالتاکی زندانیان سیاسی «لوگوس» همچون دو جلسه ی قبل همراه باشید. ما اعتقاد داریم تمامی جنایت ها ی رژیم دار و شکنجه اسلامی در ایران را می توان در چند مورد خاص به گفتگو و تبادل نظر گذاشت. «کسانی که در چرخه ی سیستم جهانی به هر علت مرتکب (آمرین و عاملین) این جنایت ها شده اند». «جانباختگان و قربانیان این جنایت های هولناک در سه دهه ی اخیر». « کسانی که تماشاگر صرف این جنایت ها بوده و هستند». بالاخره «کسانی که سعی در به فراموش نکشاندن و نبخشیدن این جنایت داشته و دارند، و همچنین بر عکس آن کسانی که سعی در به فراموش کشاندن و در نهایت، بخشیدن این جنایت ها داشته و دارند».
تم اصلی سومین جلسه ی اتاق «لوگوس»، زندان وزندانی سیاسی "نه می بخشیم ونه فاموش میکنیم" وهمچنین طبق توافق در جلسه ی دوم نقد و تبادل نظر پیرامون «سیستم هرمی » خواهد بود.
بدیهی است رفقا و دوستانی که، برای ارتقاء هرچه بیشتر مباحث می توانند تا روز چهارشنبه
۲۰۱۲/۰۱/۰۱، یک روز مانده به جلسه ، با ایمیل های مسئولین اتاق در تماس باشند. 
ایمیل مسئولین اتاق جهت دریافت اطلاعات و ارسال پیشنهادات:
     نادر خلیلی   khalilinader@yahoo.com
   کریم خیاو iranhamrah@hotmail.com
فهرست برنامه ها:
ساعت۱۹۳۰به وقت اروپای مرکزی ـ پخش سرود
ساعت  ۲۰آغاز برنامه، صحبت های مقدماتی و بحث و تبادل نظر پیرامون زندان و زندانی سیاسی "نه می بخشیم و
نه فراموش می کنیم".
ساعت ۲۱ بحث آزاد پیرامون سیستم های هرمی و نقش مخرب آن
زمان: پنجشنبه ۰۲/ ۰۱/ ۲۰۱۲
IRAN LOGOS ZANDANIAN SIASI آدرس: اتاق زندانیان سیاسی «لوگوس»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر