گرامی باد 8 مارس

زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب  ! نهادها، سازمان ها و احزاب کمونیست و انقلابی  !
8 مارس، روزجهانی زن، روز هم پیمانی زنان و مردان برابری طلب، برای مبارزه با تبعیض جنسی، روز اعلام هم سرنوشتی زنان با طبقه کارگر، نزدیک است.
 روز جهانی زن، امسال، در شرایطی برگزار میشود که، زنان رزمنده، در سراسر جهان، همگام و همراه با مردان مبارز و برابری طلب، علیه کلیه مظاهر تبعیض آمیز و ستم ناشی از نظام تولید و استثمار سرمایه‌داری  بپاخاسته‌اند.
درایران نیز، علیرغم تمام تلاش حکومت جمهوری اسلامی، برای نهادینه کردن نظام مردسالاری و سلطه تام و تمام ارتجاع قرون وسطائی، خوشبختانه مقاومت و پایداری زنان مبارز و پشتیبانی مردان برابری طلب مانع از تحقق این نیات شوم و پلید حکومت سرمایه‌داری جمهوری اسلامی شده‌است.
نقش زنان و مردان برابری طلب و همچنین احزاب و سازمان های کمونیست و انقلابی، موجب شده تا همزمان با افشای همه مظاهر اپارتاید جنسی حکومت اسلامی ، فریب ها و دغل کاریهای لیبرال ها و فمنیست های اسلامی نیز برای زنان مبارز ایران رو شده واکنون شرایط نسبتا" مناسبتری برای کار و فعالیت گرایش سوسیالیستی مهیا گردیده‌است.
حوزه استکهلم، تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست ایران، درگرامیداشت 8 مارس، روزجهانی زن و در راستای تقویت گرایش سوسیالیستی جنبش زنان ایران، همراه با جمعی از فعالین جنبش زنان ، شورای دفاع از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران – دراستکهلم ، حزب کمونیست کارگری ایران و حزب کمونیست کارگری- حکمتیست، اقدام به برگزاری یک پانل مشتمل بر سخنرانی  و گفت و شنود با حضار و شرکت کنندگان نموده‌است :
استی   پیروتی  -  کمونیست فعال جنبش زنان
مهرنوش شفیعی – شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران – استکهلم
سیما  بهاری     - حزب کمونیست کارگری ایران
سیف  خدایاری -  حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
صدیقه  محمدی  - حزب کمونیست ایران
ما زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب ، نهادها و کمیت های مدافع برابری انسان و اعضای احزاب و سازمانهای کمونیستی و انقلابی را به شرکت در این برنامه که در نوع خود، قدمی است در راستای فعالیت و اقدام مشترک کمونیست ها و نیروهای چپ و انقلابی ایران ، دعوت میکنیم.
زمان  :  شنبه  3 مارس 2012  از ساعت  15  تا  19  ( 3 تا 7 بعدازظهر)
مکان  :  Husbyträff    در سنتروم   Husby
زنده باد 8 مارس
تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست ایران – حوزه استکهلم
25 فوریه 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر