مرگ كارگر 60 ساله در چاه فاضلاب

ایلنا: ايلنا: ریزش بخشی ازدیوار ساختمان مسکونی موجب مرگ کارگر 60 ساله در زیر آوار شد. به گزارش ايلنا، خبر این حادثه در ساعت 17:12 روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که گروه امداد و نجات 2 این سازمان به سمت محل حادثه در شهرک کیانشهر خیابان مینایی حرکت کردند. به گفته احمد ملک نژاد فرمانده نجاتگران آتش نشانی، کارگر حدودا 60 ساله‌ای از اتباع افغانستان در کانال فاضلاب مشغول کاربود که نا گهان براثر ریزش دیوار ساختمان مجاورکانال در زیر آوار گرفتار شد.
وی افزود: طبق اظهارات شاهدین و پیمانکار یک شرکت آب و فاضلاب، کارگران در کانال فاضلاب درحال حفاری بودند که ناگهان به علت نامعلومی بخشی از دیوار دورچین پشت بام یک ساختمان 4 طبقه مسکونی به داخل کانال وبر روی کارگران فروریخت.
ملک نژاد ادامه داد: چند تن از کارگران با مشاهده ریزش آجر ها به سرعت ازمحل گریختند اما یک کارگر مسن بنام عبدالحمید – ق نتوانست به موقع از مهلکه بگریزد و به طور کامل در زیر آوار دیوار بدام افتاد.
وی در مورد نحوه عملیات نجاتگران اظهار داشت: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و انجام آوار برداری، در کمتر از نیم ساعت این کارگر را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده نجاتگران آتش نشانی با اشاره به تائید فوت این کارگر از سوی عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، افزود: جسد متوفی برای انجام تحقیقات در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی هم چنین اعلام کرد که علت بروز این حادثه مرگبار هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.
پايان پيام

1391/2/2 - 15:30:26
کد خبر : 257852  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر