کمیته کردستان حزب حکمتیست/ در برابر اعمال جنایتکاران اسلامی، ( فتوای قتل گلاله کمانگر ) باید قاطعانه ایستاد !

اخیرا " گلاله کمانگر " کتابی تحت عنوان " قرآن در میان اسطوره و جادو " که نوشته ای تحقیقی و افشاگر چهره واقعی و خرافی و ضد انسانی مبانی اسلام کتاب قرآن می باشد را تدوین و به زبان کردی ترجمه و منتشر کرده است.
به  دنبال منتشر شدن این کتاب تحت عنوان " قرآن در میان اسطوره و جادو"،  فتوای قتل  گلاله کمانگر،  در منطقه کردستان عراق  توسط یکی از اوباشان اسلامی به اسم "ملا غفار عبدالرحیم" صادر شد. از نظر ما، حکم به کشتن گلاله کمانگر، جنایتی آشکار و آگاهانه و قتل عمد می باشد. کشتن انسانی که افکار و عقایدش را بیان داشته است، از حق و حقوق اساسی و پایه ای و انسانی و اجتماعی خود که حق آزادی بیانش می باشد، استفاده کرده است.
مردم آزادیخواه کردستان!
در جوامع انسانی تر و متمدن امروزی،  هر کسی چون ملا غقار عبدالرحیم این اوباش ضد انسان، که عمدا  حکم کشتن یک انسان را صادر میکند، دیگران را به کشتن و انجام اعمال حنایتکارانه برعلیه کسی و یا کسانی دیگر تشویق مبکند، کسی را مورد تهدید جانی قرار میدهد، بدون چون و چرا مجرم شناخته می شود. فورا بازداشت خواهد شد. 
احزاب سیاسی، نهادها و تشکل های آزادیخواه و مدافع حقوق انسان!
 در تقابل این جنایتکاران از گور برخواسته، با قاطعیت تمام در صفی متحد و یکپارچه به بیان و اظهار وجود چنین جنایتکارانی که می کوشند فضای رعب و وحشت و جنایتکارانه  را در جامعه ایجاد کنند، و انسان های سکولار،  مدرن، پیشرو و آزادیخواه و کلا صدا و بیان هر گونه اظهار نظر و نقد خرافه دین و مذهب و از جمله اسلام را به سکوت وادار نمایند، باید ایستاد. و از حق و حقوق انسانی- اجتماعی آزادی بدون قید و شرط سیاسی، بیان و عقیده و قلم دفاع نمود. و این اوباشان از گور برخاسته و تمامی ارگانها و نهادها و مدافعین نشان را سر جای شان نشاند و از حق و حقوق اساسی انسانها چون اصلی خدشه ناپذیر در جامعه دفاع نمود. این کار ممکن و مقدور است و باید برای دستیابی بدان از هیچ کوششی دریغ نورزید. این توقع و مسئولیت تاریخی - اجتماعی است که در جامعه کردستان بر دوش تان قرار دارد، آگاهانه تلاش کنید و بدان مادیت بدهید!
حکومت منطقه ای کرذستان مسئول است!
"ملا غفار عبدالرحیم" این سمبل ارتجاع عملا مجرم است. چون رسما در نوشته اش در سایتی تحت عنوان "سایت دوور بین" دیگران را به کشتن گلاله کمانگر تشویق کرده است. تلاش این سمبل ارتجاع، سندی غیر قابل انکار می باشد. باید بعنوان مدرک جرم به نهادها و ارگانهای مدافع حق و حقوق انسان در منطقه و جهان ارائه داد.  باید این جانی را بعنوان بانی پیش آمدن هرگونه مانع و مشکلی در سر راه گلاله کمانگر معرفی نمود. حکومت منطقه ای  در کردستان که خود را بعنوان مسئول حفاظت از جان شهروندان و بر قراری نظم و امنیت و آسایش ساکنین در کردستان معرفی می کند، در این رابطه مسئول است! باید این ملای جانی را تحت فشار قرار بدهند و در برابر چنین اعمال جنایتکارانه ای، بی تفاوت نباشند و چنین اوباشی را بعنوان مجرم دستگیر و محاکمه نمایند.
 کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری - حکمتیست
26 ژوئن 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر