نگرانی اتحادیه‌های کارگری انگلیس از افزایش مشاغل پاره‌وقت

ایلنا
تعداد مشاغل پاره‌وقت در انگلیس طی چهار سال گذشته بیش از یک میلیون مورد افزایش داشته است/
بر اساس آماری که روز دوشنبه در انگلیس منتشر شد، در پی دو دوره رکود اقتصادی در این کشور، تعداد مشاغل پاره‌وقت در انگلیس طی چهار سال گذشته بیش از یک میلیون شغل افزایش داشته است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، بنا به تحقیقی که کنفدراسیون سندیکایی تی‌یو‌سی انجام داده است تعداد مشاغل پاره‌وقت در انگلیس طی چهار سال گذشته بیش از یک میلیون مورد افزایش داشته است.
بر اساس نتایج این تحقیق که مبتنی بر آمار رسمی است، انگلیس در سال دو هزار و هشت میلادی شاهد دوره‌ای از رکود اقتصادی بود و از آن زمان تاکنون و پس از دوره رکود اقتصادی اخیر، تعداد مشاغل پاره‌وقت با چهل و دو درصد افزایش به بیش از سه میلیون و سیصد هزار شغل رسیده است.
برندان باربر دبیر کل این کنفدراسیون گفت: از آغاز رکود اقتصادی در انگلیس در سال دو هزارو هشت تاکنون بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست داده‌اند، اما این تمام ماجرا نیست زیرا حدود یک میلیون نفر نیز به کارهایی رو آورده‌اند که با توجه به کمبود ساعت فعالیت، قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند.
وی از دولت محافظه کار دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس خواست پیش از آنکه به سیاست ریاضت ویرانگر اقتصادی رو آورد، با اتخاذ یک راهبرد اقتصادی مناسب با این مشکل جدی مقابله کند.
کریس گریلینگ وزیر کار انگلیس در واکنش به انتشار این تحقیق گفت: اینکه یک نفر هر کاری داشته باشد، ‌بهتر از این است که اصلا کار نداشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر