آخرین گزارش از وضعیت علی نجاتی

طبق گزارشات دریافتی ،علی نجاتی کارگر و عضو هیئت مدیره سندیکای كارگران نیشکر هفت تپه که در تاریخ90/08/21   زماني که برای ارائه مدارک پزشکی دال بر بیماری  به داد گاه مراجعه کرده بود دستگیر و به زندان دزفول فرستاده شد،هم اکنون در وضعیت بسیار نامناسب جسمی به سر می برد . 
او در بند ی که ظرفیت آن تنها80 نفر بوده اما 180 زندانی در آن به سر می برند نگه داری می شود و به دلیل هوای آلوده ناشی از ازدحام و استعمال  بسیار زیاد دخانیات دراین بند دچار مشکلات تنفسی ،سردرد و کاهش فشار خون گردیده به  طوری که  مجبور به استفاده قرص زیر زبانی شده است.پزشک زندان نیزپس از انجام آزمایش های پزشکی اعلام کرده  است وضعیت سلامتی علی نجاتی خطرناک می باشد وهمانند سایر پزشکان از جمله پزشک قانونی طی نامه ای به ضرورت خروج هر چه سریع تر وی  از زندان تاکید نموده است. لازم به ذکر است که  علی نجاتی دچار مشکلات جدی قلبی  بوده و در شرایط جسمی بسیار بحرانی به سر می برد و هر روز ماندن در زندان برای او عواقب جسمی بسیار خطرناکی به همراه خواهد داشت .
 
کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری خواهان آزادی بدون قید و شرط علی نجاتی  بوده و مسئولین قضایی را مسئول مستقیم عواقب ناشی از شرایط  زندان بر این کارگر زندانی می داند.
کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری
25آّبان1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر