اعلامیه شماره 6 جنبش زنان تحت ستم افغانستان: به خونخواهي از قربانيان پنجوائي و طرد اشغالگران، به پيش!

زنان و مردان تحت ستم، فريب اغواگريهاي دولت دست نشانده را نخوريد و
براي مبارزه با اشغالگري و طرد اشغالگران با اتحاد و همبستگي، قاطعانه
عمل كنيد!
مرگ به تجاوز، مرگ به اشغال!
نابود باد متجاوز، نابود باد اشغالگر!
يازده سال پيش، ديوانگان،‌ درنده خويان و وحشي ترين ها، به بهانة نجات ما زنان از بيحقوقي، به بهانة نجات كودكانمان از فقر و بي سرنوشتي و غيره و غيره،‌ با سازوبرگ نظامي قدرتمندترين امپرياليستها به كشور ما آورده شدند. دولتي مزدور از جاني ترين و خونريزترين جلادان 3 دهة جنگ كشور، توسط امپرياليسم جهاني بر اريكه قدرت چسپانده شد. اين دولت با ساختار مافيائي و ضد خلقي خودش آنچنان مشهور گرديده كه روي دولتهاي مرتجع و مزدور قبلي را در جنايت و نوكرمنشي سفيد كرده است.
نظاميان قلدر و آدمكشان بيرحم امريكايي، انگليسي، ايتاليائي، آلماني و غيره و غيره در ساختارهاي ناتوئي و غيرناتوئي شان در سركها و ميدان هاي شهرها و جاده ها و راه هاي دهات هايمان بدون در نظرداشت كوچكترين حقي بر هيچيك از زنان و مردان و كودكان مان به گشت و گذار ميپردازند. اين جنايت كاران به بهانه تروريست و طالب و القاعده مردم بيگناه ما را سنگدلانه نشانه ميروند و همه روزه از خلق هاي تحت ستم ما قرباني ميگيرند. قرباني گرفتن از خلق هاي ما به افتخاري براي اين جانيان بدل شده است. اين جلادان حتي از اجساد قربانيان هم دست بردار نيستند. از پاره هاي تن قربانيان، گرفته و با خود ميبرند، با اجساد قربانيان عكس مي اندازند، اجساد را به بازي ميگيرند، بر بالايشان ادرار ميكنند و حتي اينكه آنان را به آتش ميكشند.
اين روزها خلقهاي تحت ستم ما با ماتمي ديگر غرق در اندوهند، زيرا بار ديگر جنايتي ديگر توسط اين خونخواران غدار تكرار شد. روز يكشنبه 21 حوت 1390 برابر با 11 مارچ 2012 ساعت 3 صبح در حاليكه هموطنان مان در خانه هايشان در ولسوالي پنجوائي ولايت قندهار در خواب بودند توسط جلاد امريكايي به رگبار بسته شدند كه تعداد 17 تن از آنها جان باختند و تعداد 12 تن ديگر از آنها زخمي گرديدند. در اين جنايت هولناك ضد انساني اكثريت قربانيان زنان و كودكان بودند. در پي اين جنايت سردسته قاتلان مزدور امپرياليستهاي جهان اوباماي كثيف ابراز تأسف ميكند و كرزي سردسته مزدوران و نوكران امپرياليستهاي غارتگر در كشور ما بطور تصنعي تأثرات خود را بيان و از اربابان امريكائي اش ميخواهد كه در اين باره توضيح بدهند!!!
كساني كه خود از گردانندگان اصلي جنايت هاي بيشمار انجام شده بر خلقهاي ما هستند، مكارانه نقش بازي ميكنند. يكي ميگويد كه از شنيدن اين خبر شوكه شده است (اوباماي جنايتكار) و ديگري رول حامي مردم را بازي ميكند (كرزي مزدور).
اينك پيام ما به خلقهاي زجر كشيده ما اينست كه در مبارزه با اشغالگري و طرد اشغالگران از كشور قاطعانه عمل كنند و هرگز فريب اغواگريهاي دولت دست نشانده را نخورند. در اين چند روز دولت مزدور تلاش بسيار كرده است تا تحت نام قانونمند سازي موجوديت اشغالگران مردم را آرام نمايد. مزدوران امپرياليستها آنهائي كه در بخش هاي مختلف و رده هاي بالائي اين حاكميت ننگين قرار دارند هريك از فرصت استفاده كرده و امضاي پيمان استراتژيك را بهترين راه براي قانونمند سازي نيروهاي متجاوز و اشغالگر نشان دادند. پيماني كه براي برده ساختن خلق هاي ما و براي حفظ سلطه امپرياليستها و در قدرت ماندن مزدوران آنها يعني دولتي مزدور ميباشد.
بعنوان مثال به گفته هاي معاون مجلس سناي دولت دست نشانده توجه نمائيد:
محمد اعلم ايزديار معاون مجلس سناي دولت دست نشانده در مصاحبه اش با خبرگزاري فارس با ابراز اينكه "مردم افغانستان خواستار محاكمه نظاميان آمريكايي كه دست به كشتار غيرنظاميان مي زنند،‌ هستند" بزعم خودش از خواست مردم ما خبر ميدهد و با استفاده از بيان خواست مردم در مصاحبه اش بيشرمانه خلاف منافع مردم ما، امضاي پيمان استراتژيك را راه حل قطع كشتار غيرنظاميان ميداند و از دولت دست نشانده ميخواهد تا در مورد امضاي پيمان استراتژيك به مشوره هاي مجلس سناي مزدور گوش فرا دهد وي در ادامه مصاحبه اش چنين اظهار داشته است: حضور نظاميان خارجي در افغانستان قانونمند نيست و به همين دليل دولت افغانستان نمي تواند تا عليه نظاميان خارجي كه مرتكب جرم در اين كشور مي شوند،‌ اقدام كند و آنان را به محاكمه بكشاند.

ايزديار معاون مجلس سناي كشور گفته است:‌ پس از امضاي پيمان استراتژيك كابل – واشنگتن مشخص خواهد شد كه آيا 2 طرف اين پيمان در مورد اين مسئله چگونه توافق خواهند كرد.
معاون مجلس سناي كشور علاوه كرده است كه: بر اساس مشورت هاي "لويه جرگه سنتي"، در صورتي كه پيمان استراتژيك كابل – واشنگتن به امضا برسد،‌ بايد اين نظاميان بر اساس قوانين نافذه افغانستان مجازات شوند.
وي افزوده است:‌ دولت افغانستان بايد در مذاكرات روي پيمان استراتژيك مشورت هاي لويه جرگه سنتي را فراموش نكند.
ايزديار در ادامه صحبت هايش با خبرگزاري فارس تصريح كرده است كه: بر اساس اطلاعاتي كه در دست است،‌ چگونگي مجازات نظاميان خارجي در صورتي كه جرمي را مرتكب شوند، يكي از چالش هاي پيمان استراتژيك است و دولت افغانستان اصرار دارد كه بايد مجرمان بر اساس قوانين افغانستان و در داخل اين كشور محاكمه شوند،‌ اما مقامات آمريكايي تا هنوز اين خواست دولت افغانستان را نپذيرفته اند.
ايزديار ها در كشور ما مزدور امپرياليستهاي خونخوار هستند و از هر فرصتي استفاده ميكنند تا به اربابان شان خدمت كنند و در مقابل دستاوردهاي ننگين ضد خلقي خود را داشته باشند. اينان ميكوشند تا با امضاي پيمان استراتژيك موجوديت اشغالگران جنايتكار را به زعم خودشان از نوعي مشروعيت برخوردار سازند. و به اينطريق دست آنان را در عرصه بين المللي براي چپاول و غارتِ بيشتر آزادتر سازند.
در صورتيكه آزادي خلقهاي ما تنها با خروج اشغالگران و سرنگوني دولت دست نشانده و ايجاد دولت مردمي نوين تأمين ميگردد، اين مزدوران در تلاشند تا امريكاي خونخوار و شركايش را در رسيدن به اهداف ضد انساني و استعمارگرانه شان از طريق امضاي پيمانهاي استراتژيك نزديك تر سازند. زيرا دايمي سازي حضور نيروهاي اشغالگر در كشور ما حافظ بقا و دوام حاكميت ننگين اين مزدوران ميباشد.
جنبش زنان تحت ستم افغانستان – فرياد با ابراز غم شريكي عميق خود با باقيماندگان و وابستگان قربانيان ولسوالي پنجوائي و ديگر قربانيان خلقهاي تحت ستم كشور بار ديگر متعهد ميشود تا پيروزي كامل در بيرون ساختن اشغالگران از وطن و سرنگوني دولت دست نشانده و برقراري دولت مردمي نوين هرگز از پاي ننشيند.
مرگ بر اشغالگران
مرگ بر دولت دست نشانده
زنده باد قيام مردمي
زنده باد انقلاب
زنده باد آزادي
برقرار باد جمهوري دموكراتيك نوين
 جنبش زنان تحت ستم افغانستان - فرياد
24 حوت 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر