شب همبستگی با کارگران زندانی در ایران در تورنتو لغو شد


مراسم شب همبستگی با کارگران ایران که بنا بود در تاریخ یکشنبه اول آوریل ۲۰۱۲ در سالن کتابخانه مرکزی نورت یورک در شهر تورنتو برگزار گردد به دلیل اعتصاب کارکنان کتابخانه های تورنتو (اعضای اتحادیه کارگران خدمات عمومی کانادا، کیوپی لوکال ۴۹۴۸) لغو گردیده است.

برگزار کنندگان مراسم همبستگی با کارگران زندانی حمایت و همبستگی عمیق خود را با اعتصاب کنندگان اعلام میدارند و از عموم مدافعین جنبش کارگری درخواست میکنند از این اعتصاب حمایت نموده و در پیکت لاینهای اعلام شده و اکسیونهای کارگران اعتصابی شرکت نمایند. این اعتصاب جزیی از مبارزات کارگران در برابر سیاستهای ریاضت اقتصادی دولتهای سرمایه داری از جمله در کانادا می باشد. دولت محافظه کار فدرال، دولت لیبرال استان انتاریو و شهرداری تورنتو که توسط نئوکانهایی همچون راب فورد اداره میشود همگی بر حمله به دستاوردهای کارگران و تشکلات کارگری، خصوصی سازی و قطع برنامه ها و خدمات عمومی و اجتماعی متحد هستند. ما شاهد دور جدیدی از حملات همه جانبه و سیاستهای ریاضت اقتصادی علیه کارگران و مردم محروم هستیم. تنها یک مبارزه و مقاومت همه جانبه، متحد و بین المللی میتواند این حملات را به عقب بنشاند.
برگزار کنندگان مراسم همبستگی با کارگران زندانی در ایران ضمن درود بیکران به تمامی کارگران زندانی در ایران اعلام میدارند که تلاش ما در حمایت از کارگران زندانی و جنبش کارگری در ایران به انحای مختلف ادامه خواهد داشت و در مورد برنامه های آتی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. ضمن پوزش از لغو شدن این مراسم، از تمامی دوستان در تورنتو میخواهیم که در حمایت از کارگران اعتصابی کتابخانه های تورنتو به هر شکلی که میتوانند تلاش کنند.
زنده باد همبستگی جهانی طبقه کارگر

برای آگاهی بیشتر پیرامون اعتصاب کارگران کتابخانه های تورنتو به سایتهای زیر مراجعه نمایید. برای شرکت در پیکت لاینهای کارگران به اطلاعات زیر توجه کنید.
http://www.local4948.org
http://ourpubliclibrary.to


Picket Locations:
Albion library 515 Albion Road
Mon-Fri 9-4:30 & Sat 9-4:30
Fairview library 35 Fairview Mall Dr
Mon-Fri 9:30-8:30 & Sat 9:30-5
Northern library 40 Orchard View Blvd
Mon-Fri 8-3:30 & Sat 9-4:30

Cedarbrae library 545 Markham Road
Mon-Fri 9-8 & Sat 9-4:30
North York Central Library 5120 Yonge Street
Mon-Fri 8-7 & Sat 9-4:30
Toronto Reference Library 789 Yonge Street
Mon-Fri 8-8:30 & Sat 9-4:30 & Sun 1-5
City Hall 100 Queen Street West
Mon-Fri 8-3:30 & Sat 9-4:30

  
تشكیلات خارج كشور حزب كمونیست ایران ـ کانادا
تشكیلات خارج كشور حزب كمونیست كارگری ایران ـ شرق كانادا
شوراى پشتيبانى از مبارزات مردم در ايران - تورنتو- كانادا
اتحاد بین المللی در حمایت از كارگران در ایران ــ كانادا

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن و ایمیل زیر تماس بگیرید.
Phone: 647- 298-0409 / E-mail: shora.poshtibani@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر