برگزاری نشست چهارم اتحاد چپ ایرانیان در خارج از کشور

رفقا، یاران
اتحاد چپ ایرانیان در خارج از کشور که نهادی است مبارزاتی در خدمت همگرایی ، همسویی و اتحاد عمل فعالان مستقل و متشکل چپ ، در آستانه سه سالگی تشکیل خود قرار دارد.  طی این مدت تلاش کرده ایم تا با محترم شمردن اختلافات نظری لیک با تکیه بر اشتراکات موجود به سهم خود گامی هر چند کوچک در جهت تقویت صف مستقل چپ انقلابی ایران برداریم .
در گذری کوتاه به پروسه فعالیت مشترکمان و با مشاهده رفقایی تازه نفس بیشتر از پیش در می یابیم که به خطا نرفته ایم . ما به نیازی پاسخ گفته ایم که بسرعت بر مشارکت طیف وسیع فعالین چپ انقلابی  حول محورهای همکاری افزوده خواهد شد.
توجه به دوره کنونی بمنظور بالا بردن صف مشارکت در این اتحاد ، خطرجنگ وتلاش نیروهای راست بر آلترناتیوسازی ،  تاکیدی دوباره بربوجودآوردن بستری مناسب برای حضور قدرتمند چپ انقلابی در شرایط حساس کنونی و تسریع مبانی این اتحاد ، سازمان یابی گسترده تر،  ضرورت  برگذاری نشستی دیگر را بوجود آورده است . لذا بدین وسیله نشست چهارم اتحاد چپ ایرانیان در خارج ازکشور را که در تاریخ های ۲۰-۱۹-۱۸ماه می سال جاری در شهر تورنتو (کانادا) برگزار خواهدشد فرامی خوانیم.
باشد که شرکت یکایک فعالین اتحاد چپ و تمامی رفقایی که این اتحاد را از آن خود می دانند بر غنای بحث ها افزوده و بر سرعت گام ها یمان در جهت دفاع پیگیر از مبارزات کارگران و زحمتکشان بیفزاید.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی
محکوم باد هرگونه دخالت گری امپریالیستی در امور ایران
زنده باد انقلاب
زنده باد سوسیالیسم
هییت اجرائی اتحاد چپ ایرانیان خارج از کشور
۲۸  آوریل ۲۰۱۲ برابر با ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
تلفن تماس : ۴۱۶-۸۴۳-۰۴۰۴ و ۵۱۴-۵۶۹-۲۲۳۳
آدرس الکترونیکی
http://www.etehadchapiranian.com/                     iranleftalliance@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر