هشدار زندانیان سیاسی به فعالین سیاسی: نگذارید فاجعه سال 1367 دو باره تکرار شود

جبهه واحد کارگری
مردم شریف و آزادیخواه در ادامه تشدید سرکوب و اختناق پس از یورش عمومی تمامی نهاد های جمهوری اسلامی – فاشیستی تحت فرماندهی سپاه پاسداران به جنبش های اجتماعی، سپاه پاسداران به مرکزیت کامل مدیریت – فرماندهی تمامیت حکومت تبدیل شده است سپاه پاسداران ، این وارث ساختار و روش های تاریخی جمهوری اسلامی، این جرثومه غارت و جنایت در نظر دارد کنترل کلیه زندانها را به طور مستقیم به دست گیرد . هدف سپاه پاسداران به عنوان رهبری اصلی حکومت از این کار به راه اندازی حمام خون و کشتار بهترین فرزندان است تا به خیال خام خود با کشتن این دلاور مردان و زنان و نیروهای مدافع حقوق انسان، انقلاب قریب الوقوع را از رهبران خود محروم ساخته انقلاب آتی را به شکست بکشاند .

گسترش حاکمیت انحصاری سپاه پاسداران در سه حوزه سیاسی - نظامی - اقتصادی که مجموع آنها پایه های اصلی یک حکومت فاشیستی است . اثبات روشن و واضح فاشیستی بودن نظام اسلامی می باشد . بنا به گزارشات موثق "مدیریت ستاد بحران" و "سازمان پدافند غیر عامل" دو سازمان طراح روش های مختلف سرکوب، متشکل از فرماندهان سپاه پاسداران و تحت فرماندهی مستقیم آن طی طرح جدیدی می خواهد حرکت 67 را در کشتار زندانیان سیاسی تکرار کند .(لازم به ذکر است که تمامی طرح های مختلف سر کوب های اجتماعی از جمله انواع طرح های در رابطه با حجاب ، تفکیک جنسیتی ، طرح امنیت اخلاقی اجتماعی ، طرح های گشت های گوناگون، روش و مکانیسم های سرکوب در سال 1388و... همگی از محصو لات سازمان پدافند غیر عامل است).
هم وطن :
سپاه پاسداران که اکثر نهادهای حکومتی را تصرف کرده در حال اجرای طرح های مختلف از جمله تصرف و انتقال ثروتهای ملی توسط خانواده های حکومتی و سرداران سپاه به صدها حساب بانکی خارجی است، در بعد سیاسی با توجه به اینکه در میان بخش های خودی شان نیز دچار مشکل و جدایی شده اند و می دانند که دیگر مانند دوره های قبل امکان تغییر آرام مهره های سیاسی را نخواهند داشت، در طرح های جدید می خواهند حوزه های که می توانند مانع قبل یا بعد ازجابه جایی مهره های سیاسی شوند را از هم اکنون به روش فاشیستی سرکوب نمایند. برای چنین حرکتی دارا و صاحب قدرت نظامی ، اقتصادی و هم قدرت سیاسی به خصوص نهاد قضایی هستند و برای تکمیل کردن آن برخی از بخشها که هنوز به طور مستقیم در دست سپاه نیست اکنون اقدام به تصرف مستقیم و تمام و کمال آن کرده است.
باید توجه کرد که وقتی ماشین کشتار در زندانها راه بافتد، زندانیان عادی نیز در امان نخواهند بود، چون مجریان این طرح نه مایل به تفکیک هستند و نه وقت و زمان تفکیک دارند. با توجه به وجود تکنولوژی پیش رفته خبر رسانی امروزی، طبق طرح فوق باید زمان اجرای این طرح، هر چه کوتاهتر باشد تا قبل از معلوم شدن و لو رفتن،اجرای طرح تمام شده باشد. بدلیل فشردگی زمان آن امکان تفکیک زندانیان سیاسی از غیرسیاسی نیز وجود ندارد. همچنین نه تنها نیازی به تفکیک ندارند بلکه گسترده بودن کشتار بیشتر خواست و هدف این نظام را عملی می کند، و سیاسی بودن آن نیز مشخص نمی شود، قرار است این طرح توسط بخشی های با چندین روش متفاوت عملی شود و سپس به عنوان نیروهای خودسر اعلام شده با اندکی در گیری و دادگاه کشی های دروغین موضوع را جمع و جور کرده و تمام شده تلقی نمایند . پس باید تمام مردم نسبت به این طرح فاشیستی حساس باشند . طبق تصمیمات فرماندهان(سازمان پدافند غیر عامل) قبل از شروع طرح فوق، در سطح جامعه اول موضوع بسیار مهمی را که می تواند همه مسائل را تحت الشعاع قرار دهد، در اذهان و مقابل دید عموم شروع خواهند شد. مثلا" این می توان یک درگیری محدودی در مرزها باشد یا برخوردهای ساختگی در میان جناح های مختلف داخل نظام باشد. یا در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری باشد. و یا هر چه بزرگتر کردن خطر حمله خارجی یا درگیری میان سپاه و برخی از روحانیون یا حتی مذاکراتی دروغین میان اصولگرایان با بخش های خودی و در همین حال با اصلاح طلبان که باعث جلب بیشترین توجه ها گردد . استارت زده خواهد شد.
اما این باند کثیف مافیایی(سپاه پاسداران) وارد کننده و توزیع کننده مواد مخدر ،این عامل فقر و فحشا و جنایت در مقابل اراده 75 میلیونی شما ملت قهرمان ایران مانند پر کاهی در مقابل طوفان سهمگین انقلاب است .با حمایت قاطع از آزادی زندانیان سیاسی و منع شکنجه و اعدام از طریق اعتصابات و اعتراضات، توطئه جمهوری اسلامی را خنثی کنیم . برای مقابله نیاز به سازمانیابی و سازماندهی انقلابی داریم لازم است هرچه زودتر تمامی کارگران، دانشجویان ، زنان و جوانان در درون هسته ها و کمیته های مخفی انقلابی مستقر در محل کار و زندگی متشکل شده ، و توده های اطراف خود را نیز سازماندهی کنند، فقط از این طریق می توان ضمن جلو گیری از تکرار کشتار، مردم را برای اعتراض و اعتصاب سراسری سیاسی آماده کرد.
شکنجه و اعدام ملغی باید گردد
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
زنده باد اعتصاب عمومی سیاسی
زنده باد انقلاب
جبهه واحد کارگری
4/4/1391

برای شناخت بهتر سازمان پدافند غیر عامل به مقاله "سازماندهی جدید جمهوری اسلامی برای سرکوب جنبش های اجتماعی "که چهار سال قبل در شماره چهار نشریه انقلاب سرخ منتشر شده است مراجعه کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر