شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم: کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزادباید گردد

جمهوری اسلامی با حمله به مجمع عمومی کارگران درکرج عمق ماهیت ضدکارگری اش را یکبار دیگر نشان داد .بیش از سی سال حمله به جنبش کارگری وآزادیخواهی درایران نتوانسته است این جنبش را از تکاپو بازدارد واینجا وآنجا سربر میکند. اعدام ها وکشتار کارگران با همه ابعاد وحشیانه اش نتوانسته است خاموشی را بر این دریای خروشان تثبیت کند.
 مقابله علیه کارگران وتشکل های مستقل کارگری ودستگیری وزندانی کردن کارگرانی که زیر فشار بحرانها وهزینه های کمرشکن زندگی قرار دارند بیش از هرچیز ماهیت ضد انسانی وضدکارگری حکومت سرمایه داری ـ مذهبی ایران را به نمایش میگذارد ، که دردرگاه سرمایه وسود ،  کارگران را قربانی میکند. رفتار وحشیانه با کارگرانی که درمجمع عمومی برای سامان دادن زندگی کارگری ومبارزه علیه عاملین فقر ومحرومیت خود وکودکانشان گرد آمده اند هیچ منطقی جز ترس از عروج این جنبش ندارد. مدتهاست که جنبش کارگری بعنوان یک قدرت واقعی رژیم را به هراس انداخته است. اهمیت این جنبش چنان است که حتی سبز ها واصلاح طلبان و شاهزاده هم برای به زیر کشیدن رقیب ، دندان طمع به سوی این جنبش تیز میکنند . اما شواهد نشان میدهند که این جنبش نه تنها به زیر مهمیز جمهوری اسلامی با همه ترفند هایش نرفت بلکه جز به نیروی خویش متکی نیست. برای هرگونه دفاع از جنبش کارگری باید به خواسته های سیاسی واقتصادی آن برای نان وآزادی گردن نهاد  . کشاندن این جنبش به زیر پرچم سبز یا عکس شاهزاده یا هر پرچم سرمایه دارانه ای به مسلخ بردن این جنبش است.
شورا این هجوم وحشیانه را محکوم و خواستار آزادی فوری همه دستگیر شدگان وکارگران زندانی است. به این منظور از همه سازمانها واحزاب وافراد آزادیخواه انتظار میرود به هر طریق ممکن دردفاع از کارگران زندانی وتشکل های مستقل کارگری تلاش کنند . ما درسازماندهی وحمایت از این فعالیتها در تظاهرات 30 ژوئن ساعت 12 ظهر درمیدان سرگل شرکت می کنیم . علاوه براین تا اطلاع ثانوی برای  آزادی فعالین دستگیرشده دراین هجوم هرشنبه همین ساعت وهمین محل پیکت اعتراضی برگزار خواهیم کرد.
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی  آزاد باید گردد.
زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم
www.shora.se     shoraye1@gmail.com    Mobil: 0701502011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر